در راستای اجرای بخشنامه شماره ۱۷۳۹۸۳۶ مورخ ۱۵/۱۲/۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، سامانه استعلام و پیگیری دولت (رصد) برای ارتقای سلامت و شفافیت اداری، تسهیل، تسریع، یکپارچه سازی و استنادپذیری الکترونیکی مکاتبات، رهگیری و پیگیری مکاتبات بین دستگاهی و همچنین حذف کاغذ با هدف کاهش هزینه ها، توسط ریاست جمهوری راه اندازی و روی شبکه اختصاصی دولت در حال خدمت رسانی است. فهرست تازه ترین دستگاه های متصل به سامانه مذکور به شرح زیر می باشد.
استانداری ها
- بوشهر
- تهران
- خوزستان
- همدان
- خراسان رضوی
- فارس
- کهگیلویه و بویر احمد
- قزوین
- گیلان
- گلستان
- اصفهان
- چهارمحال و بختیاری
- هرمزگان
- خراسان شمالی
-آذربایجان غربی
- سمنان
-کرمانشاه
وزارتخانه ها
- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- وزارت نیرو
- وزارت علوم تحقیقات و فناوری
- وزارت امور اقتصاد و دارایی
سایر دستگاه ها
- بانک کارآفرین
- سازمان حفاظت محیط زیست
- سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور
- سازمان امور مالیاتی کشور
- معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
چنانچه متقاضی اتصال به سامانه مذکور می باشید با مراکز فناوری اطلاعات استانداری یا وزارتخانه متبوع خود هماهنگی لازم را به عمل آورید.